Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 [Intagen]apply :)

Go down 
AuthorMessage
kebab
Guest




[Intagen]apply :) Empty
PostSubject: [Intagen]apply :)   [Intagen]apply :) Icon_minitimeSat Feb 02, 2008 7:15 pm

Class: Rogue
Namn:Kebabsven
Ålder: 17
Gear: 4/5 Tier4 Full epic i övrigt.
Specc: PvP just nu shadowstep men jag respeccar gärna mitt vanliga 17/44/0 Pve spec Smile
Lvl: 70
Tidigare guilder: DeD Orcz tell no liez och novus orsa.
Experience (PreTBC och TBC): Spelade på polares acc (hunter) MC, ZG & AQ20
Info om dig: Går första året på gymnasiet på It-industri linje.. minimalt plugg.. är hemma vardagligen runt Kl 16:40.
Varför vill du joina ?: För Det finns inget bättre en svensk talande guilder. Och jag börjat bli less på att bara pvpa hela tiden Razz
Känner du någon i guilden: Nej Inte än iallafall Razz
Vilka preQ är klara?: Karazhan gjorde även ssc preq men det är ju borttaget nu... Razz
Kan du respecca om vi ber dig?:Tror inte ni behöver det eftersom att det bästa specet i pve är 17 /44/0 men annars är svaret självklart ja.
Hur ofta spelar du?: från det att jag kommer hem tills det att jag går o lägger mig.. Razz
Har inga utsatta tider eller något sådant.. på helgerna sitter jag till runt kl 3 på natten Smile


Tack för att ni läste //kebab Very Happy
Back to top Go down
Logon
Admin/CL
Logon


Posts : 47
Join date : 2007-12-27
Age : 33

[Intagen]apply :) Empty
PostSubject: Re: [Intagen]apply :)   [Intagen]apply :) Icon_minitimeSat Feb 02, 2008 7:48 pm

Riktigt nice Smile jag tar in dig i guilden på prov Smile PM'a mig ingame nästa gång du är inne Smile
Back to top Go down
https://hydra.forumotion.com
 
[Intagen]apply :)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Intagen]Rogue Apply :)
» [Intagen]Prot pala apply
» [Intagen]Warlock och paladin
» apply
» Apply

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Applies-
Jump to: