Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 [Intagen]Rogue Apply :)

Go down 
AuthorMessage
Gnomii
Guest




[Intagen]Rogue Apply :) Empty
PostSubject: [Intagen]Rogue Apply :)   [Intagen]Rogue Apply :) Icon_minitimeMon Jan 07, 2008 7:32 pm

Tjenare jag skulle vilja joina eran helsvenska guild därför att, det är skönt me svensk g-chatt och dels för att de går lättare i raids. Okej här är min apply:
Class : Gnome Rogue
Namn: Gnomii
Ålder: 16
Gear:
Spec: Jag är AR/Prep specad
Lvl: hmm lvl 1 med mongoose o lite epix Razz...70 såklart ^^
Tidigare Guilder: Haunted, DED ORCZ TELL NO LIEZ,
Experience: Ja, asså detta är min så kallade alt, min main e 70 dwarf hunter på chromaggus Razz har typ inge exp på denna Razz
Info om mig: Jag är 16 år, bor i Eskilstuna i södermanland, går mitt första år på TeknikProgrammet.
Varför vill du joina? : Därför att only swe guilder är bland de bästa som finns, riktigt skönt med svenska i chatt Smile, det är inte därför ja e dålig på engelska ;P jag kan engelska mycket bra.
Känner du någon i guilden: Svar NEJ.
Jag är Karazhan - Attuned.
Om jag kan respecca om ni ber mig: Jag är 0/31/30 nu, men bästa pve specen är 17/44/0 eller 19/42/0. Jag kan respeca om ni ber mig, men inte till shadowstep eller nåt sånt.
Hur ofta jag spelar : Jag spelar i stortsätt varje dag, iallafall från 18.30 - 22.00 på vardagar, och på helger kan ja sitta en bit in på natten. Men vissa dagar spelar jag kanske inte nånting, därför jag går på Teknik och det är en studieförberedande linje (mycket plugg). Skolan går givetvis före WoW Smile.

Jag vill att ni svarar på detta apply genom att whispra mig In-Game eller Skickar via mailbox. Ni kan nå mig på följande characters
Ziraz, Gnomii, Zolii, Skn, Saxiz, Zinz, Fizkox, Slukarn
Tack för att ni ville läsa min apply, och jag hoppas att jag kommer in i guilden, det skulle va trevligt.
Ciao!
Back to top Go down
Mirisha
Moderator/CL
Mirisha


Posts : 35
Join date : 2007-12-27
Age : 33
Location : Värnamo / Småland

[Intagen]Rogue Apply :) Empty
PostSubject: Re: [Intagen]Rogue Apply :)   [Intagen]Rogue Apply :) Icon_minitimeTue Jan 08, 2008 11:16 pm

Fin Fin apply Smile
Välkommen till Syndrome!
Back to top Go down
 
[Intagen]Rogue Apply :)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Intagen]apply :)
» [Intagen]Prot pala apply
» Rogue apply :)
» rogue apply
» [Nekad]Rogue apply

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Applies-
Jump to: