Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Rogue apply :)

Go down 
AuthorMessage
hellmaker
Member



Posts : 1
Join date : 2008-03-30

Rogue apply :) Empty
PostSubject: Rogue apply :)   Rogue apply :) Icon_minitimeSun Mar 30, 2008 11:25 pm

Class: Rogue
Namn: Christopher (Hellmaker ingame)
Ålder: 17
Gear: Full epic, over 1800 ap unbuffed(kan hende jeg går med pvp gear, men heg har pve gear som jeg bruker pve) . Armory link:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&n=Hellmaker
Specc: Vist du ser jeg er pvp specced på armory, så raider jeg ikke sånn! Er Combat sword i raids Very Happy
Lvl: 70 ofc Very Happy
Tidigare guilder: Chabbchabbs, holy, nubbys lost friends.
Experience (PreTBC och TBC): Ikke mye pre BC, spilte bare pvp da nesten. litt ZG eneste jeg gikk. Ellers har jeg god experience fra karazhan og gruuls lair. chabbs stopped og raide da vi kom til ssc.
Info om dig: Hmm, Jeg er en stille og rolig gutt fra norge, spiller wow (o.o) og henger på byen. Story of my life lol!
Varför vill du joina ?: Jeg har lyst til og raide mere 25 man, og har lyst på en god guild jeg kan raide og ha det morro med. Joiner også pga orik sa jeg skulle..! Razz
Känner du någon i guilden: Som sagt, orik har jeg kjent siden TBC kom ut. Vet ikke om det er noen andre.
Vilka preQ är klara?: Har kara seff, ellers har det vel ikke mye og si etter 2.4
Kan du respecca om vi ber dig?: Til hva dere enn ønsker Razz
Hur ofta spelar du?: Vær dag, noen få ganger det ikke er nett på hybelen min, men jeg er som oftest på, og klar for raids vær dag.

Å btw, jeg mangler noe enchs og greier atm, men jeg får 2 nye mongoose nå i mårra håper jeg, og stam skal bli byttet med pve enchants.
Back to top Go down
 
Rogue apply :)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» rogue apply
» [Intagen]Rogue Apply :)
» [Nekad]Rogue apply
» [Nekad]Rogue apply
» Fjompa-70-Rogue

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Applies-
Jump to: