Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Hunter apply,

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Gollar
Guest




Hunter apply, Empty
PostSubject: Hunter apply,   Hunter apply, Icon_minitimeSun Mar 23, 2008 6:29 pm

Class:Hunter
Namn:Liam jensen
Ålder:14, 15 i juli
Gear: Armory länk går , min hunter's gear är lite sisådär , har lite skit från karazhan men resten är pvp, men jag kan säga att jag har full SSC/TK exp på min prälle som jag har raidat mest på ,det är en horde på servern executus, 1145 shadow dmg, så ni behöver inte oroa er för att jag ska pajja för er om jag FÅR joina, (min hunter är på Hakkar atm, jag o mina 2 kompisar flyttar hit , de heter Nörsken o lajnus tror jag på denna)
Specc: Marskman atm, speccat de för pvp, men jag speccar OFC om, ifall de behövs Smile
Lvl:70 ofc
Tidigare guilder:lite nuub guilds på denna server Razz
Experience (PreTBC och TBC): pre-bc, full mc, full zg, 3 bossar i aq20, onyxia, 2/8 BWL, hmm de var de, BC har jag följande: Full karazhan, full ZA, full SSC, i tk har jag tagit kael till 64%, full gruul, båda outdoors och magge
Info om dig:ja du, jag är 14 år , bor i hjo, går i skolan ofc, hmm.. jag gillar o spela wow ofc Wink
Varför vill du joina ?: ha en jävligt rolig tid o raida mycke, göra allt för o progressa , etc =)
Känner du någon i guilden: kanske Lajnus / nörsken om dom får joina, dom ska ju också transfera och heter så sa dom iaf Wink dom har också applyat Wink
Vilka preQ är klara?:alla som behövs inte MH/BT dock.
Kan du respecca om vi ber dig?: ofc, allt för guilden Wink
Hur ofta spelar du?: varje dag i princip, om jag inte har någon väldigt jobbig läxa eller så, annars spelar jag så fort jag får chansen Very Happy


Er vänliga hunter, Gollar/thundershot! Smile
Back to top Go down
Shacky
Class leader



Posts : 43
Join date : 2007-12-27

Hunter apply, Empty
PostSubject: Re: Hunter apply,   Hunter apply, Icon_minitimeSun Mar 23, 2008 7:45 pm

Hej Gollar, Vi har redan 3 hunters till som har applyat, och jag har 5 i guilden, möjligtvis skulle jag kunna ta in dig på Försökskanin, men men vi får se Wink ta ett snack med mig så fort du har migrerat.
Back to top Go down
Armeno
Aktiv Member



Posts : 56
Join date : 2008-01-26

Hunter apply, Empty
PostSubject: Re: Hunter apply,   Hunter apply, Icon_minitimeSun Mar 23, 2008 8:00 pm

Hjo, haha ^^
Back to top Go down
Gollar
Guest




Hunter apply, Empty
PostSubject: Re: Hunter apply,   Hunter apply, Icon_minitimeSun Mar 23, 2008 9:24 pm

Haha okej shacky, jag migrar senare idag hoppas jag iaf! :p heter du shacky ingame också, och armano vaffö haha på hjo?Razz bor du där med?=)
Back to top Go down
Sponsored content





Hunter apply, Empty
PostSubject: Re: Hunter apply,   Hunter apply, Icon_minitime

Back to top Go down
 
Hunter apply,
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» hunter apply
» hunter apply
» hunter
» Morian Hunter Chromaggus
» Joina, Hunter/Rogue

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Applies-
Jump to: