Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 JAg vill joina!!

Go down 
2 posters
AuthorMessage
utanför
Guest




JAg vill joina!! Empty
PostSubject: JAg vill joina!!   JAg vill joina!! Icon_minitimeSun Mar 23, 2008 3:28 pm

tjenare, är magen utanför på eran server, är blå/lila gearad men skaffar bättre för varje dag som går, jag ahr lust att joina eran guild eftersom det är många polare som spelar i den och den är aktiv, jag spelar minst 4-5 h om dagen på magen. Har inte Ubergear men skriv gärna in-game till mig, vill verkligen joina.
Back to top Go down
Armeno
Aktiv Member



Posts : 56
Join date : 2008-01-26

JAg vill joina!! Empty
PostSubject: Re: JAg vill joina!!   JAg vill joina!! Icon_minitimeSun Mar 23, 2008 3:30 pm

lär dig läsa, gör appen efter templatet som finns.
Back to top Go down
Lan
Member



Posts : 10
Join date : 2008-01-31

JAg vill joina!! Empty
PostSubject: Re: JAg vill joina!!   JAg vill joina!! Icon_minitimeSun Mar 23, 2008 11:49 pm

Armeno, you big meany, om du kollar på han apply så ser man att det är typ hans första, så man kan faktist ha lite mer konstruktiv kritik
Back to top Go down
Armeno
Aktiv Member



Posts : 56
Join date : 2008-01-26

JAg vill joina!! Empty
PostSubject: Re: JAg vill joina!!   JAg vill joina!! Icon_minitimeMon Mar 24, 2008 12:02 am

inte mitt fel att jag är stor Sad fast det står ju näst längst upp hur vi vill att appen ska se ut så lite borde ju folk läsa Smile tihi
Back to top Go down
Sponsored content





JAg vill joina!! Empty
PostSubject: Re: JAg vill joina!!   JAg vill joina!! Icon_minitime

Back to top Go down
 
JAg vill joina!!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Applies-
Jump to: