Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 joina guilden:P

Go down 
AuthorMessage
Miniixon
Guest




joina guilden:P Empty
PostSubject: joina guilden:P   joina guilden:P Icon_minitimeMon Mar 17, 2008 1:00 am

Class: Mage
Namn: emil (In-Game namn:Miniixon)
ålder: 16
specc: 9/0/52
LVL:70
tidigare guilder: har precit pct till denna servern hette muhaha innan på servern var med i Chaos order och några andra
Experience:har lirat paladin innan tbc gjorde mc och onyxia, sen i tbc gruul, hela Kara sen inte längre.
info om mig: jag har spelat WoW i 2år:P hmm ja jag gillar spelet och kommer inte sluta spela på ett bra tag, kommer i tid till raids och förbered.
varför vill du joina?: jo för att jag vill lira i en svensk guild, för man förstår allt mycket bättre, har lirat i svensk guild innan också så det ska bli kul att prova igen förhoppningsvis
känner du någon i guilden: har konverserat lite med shacky
PRE q: KARA och scc,tk hyjal kommer man in i ju
kan du respecca om vi ber dig: aaa självklart, men föredrar frost
hur ofta spelar du: När det är raider, kör arena och är inne mycket på helgerna och sisådär på vardagar
Back to top Go down
Lorsti
Aktiv Member



Posts : 63
Join date : 2008-02-05

joina guilden:P Empty
PostSubject: Re: joina guilden:P   joina guilden:P Icon_minitimeThu Mar 20, 2008 3:58 pm

Tjena miniixon, ja skulle no kunna ge dig en spot i guilden, men har som krav att du speccar 10/48/3 ( pure fire PvE spec)
Sen vill ja att du ska fixa spellfire setet sen gärna spellstrike delarna ( om du inte redan har dom vill säga)

Kan du fixa detta så är du välkommen att få visa va du går för i guiilden

//Lorsti, Mage Cl
Back to top Go down
 
joina guilden:P
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Kan jag få joina guilden?
» jag vill joina guilden
» warlock som vill joina guilden :P
» vi skulle vilja joina guilden :D
» Kan man joina =P?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Applies-
Jump to: